Vi introducerar vår nya kampanjrapporteringsvariabel: Reach 2.0. Det är med stor glädje vi lanserar vår nya kampanjrapporteringsvariabel Reach 2.0, skapad för att mäta hur många unika människor som har sett din kampanj. Jämfört med andra räckviddsvariabler som använder sig av tredjepartsdata och som har utmaningar med att mäta unika människor, använder vår nya räckviddsvariabel, Reach 2.0, sig av Schibsteds förstaparts- och tredjepartsdata. Detta gör mätningen av räckvidd mer exakt när det kommer till att uppskatta hur många som kan ha sett din kampanj.
Vi gör kontinuerliga förbättringar av hur vi mäter räckvidd och för närvarande är Reach 2.0 i ett teststadium (beta). Trots att den nya mätningen är i testfasen är vi ändå säkra på att den nya mätningen ger mer värde än vad vår tidigare tredjepartsmätning har gett. Det är först när kampanjen är avslutad som vi rapporterar om räckvidd, och vi mäter endast räckvidd för kampanjer med en varaktighet mindre än 32 dagar. Genom att jämföra resultaten av räckvidd över tid kommer detta att hjälpa dig att fatta bättre beslut när det gäller framtida kampanjer. Om du har några frågor kan du kontakta din säljrepresentant för mer information.
Vi gör kontinuerliga förbättringar av hur vi mäter räckvidd och för närvarande är Reach 2.0 i ett teststadium (beta). Trots att den nya mätningen är i testfasen är vi ändå säkra på att den nya mätningen ger mer värde än vad vår tidigare tredjepartsmätning har gett. Det är först när kampanjen är avslutad som vi rapporterar om räckvidd, och vi mäter endast räckvidd för kampanjer med en varaktighet mindre än 32 dagar. Genom att jämföra resultaten av räckvidd över tid kommer detta att hjälpa dig att fatta bättre beslut när det gäller framtida kampanjer. Om du har några frågor kan du kontakta din säljrepresentant för mer information.